Τρίτη, 29 Σεπτεμβρίου 2015

Πήραμε βραβείο!

Όταν αποφάσισα να φτιάξω κι εγώ ένα blog, άρχισα να ρίχνω κλεφτές ματιές σε blogs άλλων μαμάδων. Εκεί που χάζευα λοιπόν, έπεσα πάνω σε ένα post που μιλούσε για ένα περίεργο βραβείο. Ένα βραβείο που δίνει ο ένας blogger στον άλλον. Μικρά αγκαθάκια ζήλιας κλότσησαν μέσα μου. "Αν φτιάξω το blog θα αξιωθώ ποτέ να πάρω κι εγώ ένα τέτοιο βραβειάκι?" Τελικά το blog γεννήθηκε και το ζήτημα "βραβείο" ξεχάστηκε. 
Ως που πριν λίγες μέρες έλαβα όχι ένα, αλλά δύο μηνύματα από δύο γλυκές συνοδοιπόρους bloggers. Η Τίνα από το tinartideas.blogspot.gr και η Έφη από το cheapsmarttoys.blogspot.gr μου έκαναν την τιμή να μου απονείμουν αυτό το βραβείο και τις ευχαριστώ πολύ!

Αλλά τι είναι το βραβείο Liebster? 
Το "Liebster Award" είναι ένα εικονικό βραβείο που χρησιμεύει για να εξαπλωθούν αλυσιδωτά και να γίνουν γνωστά blogs με λιγότερους από 200-300 followers
Και αυτοί είναι οι  κανονισμοί:

Οι απαντήσεις στις ερωτήσεις της Τίνας (Έφη συγγνώμη που δεν απαντάω και στις δικές σου αλλά τι να πρωτογράψω η γυναίκα!)
1. Γιατί ξεκινήσατε το blog; 
Για να γεμίζω τις ατελείωτες ώρες θηλασμού. Ειδικά στη βραδινή βάρδια μου έσκαγαν οι καλύτερες ιδέες, ήταν κρίμα να πάνε χαμένες.
2. Πείτε μας λίγο τι σας ενθουσιάζει 
Το να κοιμάμαι πάνω από 4 ώρες συνεχόμενα. Η yoga. Οι άνθρωποι με θετική ενέργεια. Η μερέντα. 
3. Γιατί πιστεύετε ότι τα σχόλια και η επικοινωνία βοηθούν τους bloggers, και με ποιον τρόπο; 
Προσωπικά χαίρομαι πολύ με τα σχόλια γιατί συνειδητοποιώ πως υπάρχουν κι άλλοι άνθρωποι που με διαβάζουν εκεί έξω, εκτός από τον άντρα μου και την αδερφή μου. 
4. Για ποια πράγματα μιλάτε στο blog σας; 
Για τη μπουγελόφατσα κυρίως. Guest star ο μπαμπάς της μπουγελόφατσας. 
5. Έχετε δημιουργήσει μια φιλική σχέση με άλλους bloggers; Έχετε γνωριστεί ποτέ προσωπικά; 
Όχι, είμαι σχετικά καινούρια στο χώρο της blogoσφαιρας και δεν μου έτυχε ακόμη. Ευελπιστώ στο άμεσο μέλλον. 
6. Πως φαντάζεστε το blog σας μετά από 2 χρόνια; Tι θα θέλατε να δείτε να μεγαλώνει/ να αλλάζει και με ποιον τρόπο; 
Αν υποθέσουμε πως προς το παρόν το blog μου μπουσουλάει, θα ήθελα να το δω να περπατάει, να τρέχει, να σκαρφαλώνει και κάποια στιγμή να βγάλει και την πάνα. 
7. Τι είναι αυτό που κάνετε καλύτερα;  
Επιδίδομαι με μεγάλη επιτυχία στο τάισμα με συγχρονισμένο τραγούδι, στο άλλαγμα πάνας, στην τοποθέτηση μπλούζας-κολάν-κάλτσας-παπουτσιού με ελάχιστα δάκρυα και στο σπρώξιμο καροτσιού μετ' εμποδίων. 
8. Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας;
Πολύ λιγότερο από αυτό που θα ήθελα.
9. Πως γεννιούνται τα post σας;
Συνήθως με φυσιολογικό τοκετό χωρίς επισκληρίδιο. 
10. Ευχές για τον αναγνώστη
Άντε και καλή τύχη μάγκες!

Και τo βραβείο πάει στις: 


  1. whoneedsanother - μαμά της Ίριδας
  2. spfofinspiration - μαμά Δανάη
  3. mariaslilmen - μαμά Μαρία
  4. maria-elena-jewelery - μαμά Μαρία-Έλενα
  5. topaiziko - μαμά Τόνια
  6. family4four - μαμά Αντιγόνη
  7. karpouzakisjunior - μαμά Ρία
  8. diplamoumama - μαμά Ρένα
  9. antigonidio - κι άλλη μαμά Αντιγόνη
  10. joan's blog - μαμά Ιωάννα
Σε καλή μεριά κορίτσια!

6 σχόλια:

  1. Σ' ευχαριστώ πολύ για το βραβείο.
    Θα κάνω σύντομα ανάρτηση.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ.
    Καλή και όμορφη, γεμάτη χαμόγελο μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω μείνει άφωνη!!! Τι υπέροχο δωράκι!!!! Ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. http://karpouzakisjunior.blogspot.gr/2015/10/b-liebster.html?m=1 και ένα ακόμη βραβείο!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή