Παρασκευή, 4 Σεπτεμβρίου 2015

Συγγνώμη

Κλείνω τα μάτια μου και βλέπω συνέχεια ένα αγοράκι με κόκκινο μπλουζάκι και μπλε παντελονάκι ξαπλωμένο στην άμμο. Με μικρά παπουτσάκια, να, σαν κι αυτά που αγόρασα προχθές για τη Δανάη μου που έκανε τα πρώτα της βήματα.
Κλείνω τα μάτια μου και βλέπω ένα αγοράκι με κόκκινο μπλουζάκι και μπλε παντελονάκι να ανοίγει νωχελικά τα μάτια του, να τεντώνει τα χεράκια του, να πιάνεται από τα κάγκελα της κούνιας του και να σηκώνεται, να, όπως κάνει κάθε πρωί η Δανάη μου. Κλείνω τα μάτια μου και βλέπω τη μαμά του να μπαίνει στο μικρό παιδικό δωμάτιο, για να του δώσει το πρώτο φιλί της ημέρας, όπως κάνουν κάθε πρωί όλες οι μαμάδες του κόσμου. Κι αυτό να απλώνει τα χεράκια του για να χωθεί στην αγκαλιά της.
Και μετά ανοίγω τα μάτια μου και πονάει όλο μου το σώμα. Γιατί ξέρω πως αυτό το παιδάκι, και τα δεκάδες άλλα παιδάκια που πήρε μαζί της η θάλασσα, δεν χόρτασε την αγκαλιά της μαμάς του. Δεν χόρτασε τα χάδια της και τα φιλιά της. Δεν χόρτασε βόλτες στο πάρκο μέσα στο δυνατό χέρι του μπαμπά του. Δε χόρτασε παραμύθια, χρώματα, παιδικά τραγούδια, δε χόρτασε κρυφτό και τραμπάλα, δε χόρτασε παγωτά. Δε χόρτασε παιχνίδι με τον αδερφό του, παιδικούς έρωτες, δε χόρτασε τον παππού του που ήθελε τόσο να τον κακομάθει. Τίποτα δεν πρόλαβε να χορτάσει, γαμώ τον πολιτισμό μας.
Πονάει όλο μου το σώμα γιατί δεν ξέρω τι θα απαντήσω στη Δανάη μου όταν με ρωτήσει "Μαμά, γιατί αφήσατε αυτό το παιδάκι να πνιγεί; Γιατί δεν κάνατε κάτι;Αφού μαμά πετάμε κάθε μέρα τόσο φαγητό γιατί δεν τους είπατε να έρθουν στο σπίτι να φάμε όλοι μαζί; Μαμά, εγώ πιάνω τόσο λίγο χώρο στο κρεβατάκι μου, γιατί δεν τους είπατε να έρθουν να κοιμηθούμε όλοι μαζί;"
Συγγνώμη Δανάη μου, συγγνώμη για τον "πολιτισμό" μας.

Υ.Γ. Συγχωρέστε με για το άσχετο post, κάποιες φορές τα γεγονότα μας ξεπερνάνε.


2 σχόλια:

  1. Ακριβώς έτσι. Τα συναισθήματα είναι πολύ έντονα. Η αδικία τεράστια και αυτά τα πλασματάκια τόσο ανυπεράσπιστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το ανυπεράσπιστο νομίζω είναι που μας τρελαίνει όλους..

      Διαγραφή