Δευτέρα, 4 Μαΐου 2015

Η φωλιά της κούκου(βάγιας)

Όταν έμεινα έγκυος, από τα πρώτα συμπτώματα που είχα δεν ήταν οι ναυτίες και οι εμετοί (που εδώ που τα λέμε δεν ήρθαν και ποτέ) αλλά το σύνδρομο της φωλιάς. Αυτό είναι κάτι που σε χτυπάει κατακούτελα και σου προκαλεί μια ακατανίκητη ανάγκη να κάνεις εκκαθάριση, τακτοποίηση, καθάρισμα και πέταμα, πολύ πέταμα! Δεν μπορώ να σας περιγράψω απόλαυση να ψάχνω για ληγμένα Depon, για ληγμένες μπύρες και για ληγμένα αλάτια (κι ας φώναζε ο Νάσος πως το αλάτι δε λήγει). Δε φαντάζεστε ηδονή να αδειάζω συρτάρια και ντουλάπια και να πετάω πράγματα που μου έμοιαζαν άχρηστα (εντάξει, μπορεί μετά να μην είχαμε ούτε ανοιχτήρι, αλλά τότε μου φαινόταν εντελώς άχρηστο). Δεν ξέρω αν είναι κάτι που το παθαίνουν όλες, εγώ είμαι οργανωτικό φρικιό από τη φύση μου, αλλά νομίζω πως στην προκειμένη φάση η φύση μου ξεπέρασε κι εμένα την ίδια.

Κι αφού είχα τακτοποιήσει μέχρι και τα καυσόξυλα,  έφτασε η ώρα να αρχίσω να φτιάχνω το δωματιάκι της πολυαναμενόμενης μουσαφίρισσας. Το πρώτο που έπρεπε να γίνει ήταν να βαφτούν οι τοίχοι. Όχι ροζ! Θεέ μου, όχι άλλο ροζ! Για κάποιο λόγο όλοι θεωρούν πως αν περιμένεις κορίτσι πρέπει να χτίσεις ένα ροζ κουκλόσπιτο. Από τις κουρτίνες και το χαλί ως τα φορμάκια και τα γαντάκια. Για να καταλάβετε την εμμονή του κόσμου με το κορίτσι-ροζ, αγόρι-γαλάζιο, αν βγω με τη μικρή και την έχω ντύσει σαν ροζ κουφέτο αλλά φοράει μια γαλάζια κάλτσα, όλοι με ρωτάνε αν είναι αγοράκι. Αφού ρε παιδιά όταν η μικρή αρχίσει να αντιλαμβάνεται τον κόσμο, όλα ροζ θα τα ζητάει, ας βάλουμε κανένα άλλο χρωματάκι τώρα που μας παίρνει. Ο τοίχος λοιπόν βάφτηκε λαδί.
Όμως κάτι έλειπε... Μια πινελιά παραμυθιού, μια πινελιά αστερόσκονης. Και καθώς ο μπαμπάς μας είναι ολίγον καλλιτέχνης ανέλαβε δράση. Έφτιαξε δύο προσχέδια με ζωγραφιές για τον τοίχο, και προφανώς.... ομοφωνία καμία. 
 Εγώ ήθελα αυτό









κι ο Νάσος αυτό
 Εγώ ήθελα ζωάκια γλυκουλάκια κι ο Νάσος τερατάκια
- Μα καλά, θα βάλουμε τέρατα στο δωμάτιο του παιδιού; Αν δεν κοιμάται τα βράδια εσύ θα φταις!
- Δηλαδή μόνο μικυμάου μπορείς να δεχτείς για το παιδικό δωμάτιο (όχι, δεν ξέχασα το σίγμα, έτσι το λέει όταν θέλει να με κοροϊδέψει)
Και αφού δεν μπορούσαμε να αποφασίσουμε με τίποτα, κατεβάσαμε τα σχέδια σε δημοψήφισμα (που είναι και της μοδός βρε αδερφέ) και η λαϊκή βούληση αποφάσισε το δεύτερο. Τι να κάνω, αφού ο λαός μίλησε η μαμά έκανε τουμπεκί. Μαζέψαμε μαρκαδόρους, φίλους, μπύρες και κοψίδια και βάλαμε μπρος. Το απολαύσαμε πάρα πολύ και, εντάξει, δε θα πω ψέματα, το αποτέλεσμα με ενθουσίασε!

Μπορείτε να δείτε κι άλλες δουλειές της καλλιτεχνικής ομάδας εδώ: The LollyPop

Κι αφού στολίσαμε τους τοίχους, ήρθε η ώρα για τα έπιπλα και την αναγκαία επίσκεψη στα γιγαντο-μαμαδο-μάγαζα. Σ' αυτά τα μαγαζιά, με το που κάνει την εμφάνισή της μια έγκυος, οι πωλήτριες παθαίνουν πολλαπλούς οργασμούς. Τρέχουν κατά πάνω της και τη γεμίζουν κοπλιμέντα του τύπου "Τόσο μικρή μαμά;" ακόμη κι αν έχει την ηλικία της γιαγιάς τους όπως και "Δεν πρέπει να έχετε βάλει καθόλου βάρος" έστω κι αν μοιάζει με το θωρηκτό Ποτέμκιν. Και κάπου ανάμεσα σε ψέματα και τεράστια ψέματα, τσουυυυυκ, της πασάρουν διακριτικά Τη Λίστα. Η Λίστα είναι ένα πολυσέλιδο φυλλάδιο σε μέγεθος εγκυκλοπαίδειας με όλα όσα ΠΡΕΠΕΙ  να έχεις αγοράσει πριν φτάσει ο πελαργός, αν θέλεις να λέγεσαι μαμά με δόξα και τιμή. Αγαπητή εγκυμονούσα σε προειδοποιώ. Πρόκειται για μια δοκιμασία που θα περάσεις όπως όλες μας. Πρέπει να βάλεις τα δυνατά σου και να αντισταθείς στην αγορά όλων των απίστευτων μπουρδολογιών που θα προσπαθήσουν να σου πασάρουν. Ενδεικτική παραπομπή από το γράμμα θήτα: Θερμόμετρο δωματίου, μπάνιου. μωρού, νερού, καιρού.... έλεος!

Με εντατική ψυχοθεραπεία (από το Νάσο) κατάφερα να αντιμετωπίσω τις τύψεις που με γέμισαν οι λίστες του τρόμου (μα τι μαμά θα γίνω αν δεν αγοράσω όοοοοολα όσα μου λένε ότι είναι απολύτως απαραίτητα;). Και δε φτάνει που δεν ακολούθησα τη Λίστα, πήρα και ένα σωρό δανεικά πραγματάκια από φίλους (τα περισσότερα μωρουδιακά έχουν λόγο ύπαρξης λίγες εβδομάδες, τι κρίμα να καταλήγουν κατακαίνουργια και καταχωνιασμένα σε μια αποθήκη) Και εκτός όλων αυτών, αυτοσχεδίασα και λιγάκι, π.χ. αντί για την κλασική προκάτ συρταριέρα-αλλαξιέρα, πήρα μια απλή συρταριέρα από το IKEA, άλλαξα τα πομολάκια και ιδού:









Λέτε όλα αυτά να δημιουργήσουν τραύματα στο παιδί μου; Λέτε να καταλήξει σε 30 χρόνια η μπουγελόφατσα σε καμιά καρέκλα ψυχολόγου να λέει κλαίγοντας "Οι γονείς μου με έβαλαν σε ριλάξ δεύτερο χέρι, δεν ξέρω αν θα μπορέσω να τους το συγχωρέσω ποτέ."; Μπουγελόφατσα, αν διαβάσεις ποτέ αυτό το blog να ξέρεις πως μπορεί οι γονείς σου να μην αγόρασαν όλα όσα τους υπέδειξαν οι προσταγές της μωρουδομόδας αλλά γέμισαν κάθε χιλιοστό του δωματίου σου με αγάπη, μην το υποτιμάς αυτό. 

11 σχόλια:

  1. Πόση αλήθεια κρύβει η ανάρτησή σου!!!! Τι να πρωτοπώ....τα ροζ-γαλάζια; Τα "απαραίτητα" που σε ξεπαραδιάζουν χωρίς καν να είναι απαραίτητα; Τα second hand που στα be be είναι ολοκαίνουργια (μην σου πω και με το καρτελάκι ακόμα)! Συμφωνώ και επαυξάνω φίλη! Παρεμπιπτώντος τελεια τα τερατάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ φίλη! Χαίρομαι που δεν ειμαι μόνη μου σε αυτο!

      Διαγραφή
  2. Μια χαρά ισορροπημένη μαμά σε βρίσκω κοριτσάκι μου! Εκτός από ελάχιστα πράγματα, η προίκα ενός μωρού μπορεί να πάει και δεύτερο και τρίτο χέρι. Μωρέ κάθισε η κόρη μου στο μπλε καρότσι με τα κίτρινα αρκουδάκια, κληρονομιά από τον αδερφό της, μια χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και όσα πράγματα αγοράσαμε για τη μικρη και δεν χρειαζόμαστε πλέον προσπαθώ να τα δίνω σε φίλες, πραγματικά τα λυπάμαι τόσο καινουρια πράγματα να αχρηστεύονται!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ! Καλημέρα!

      Διαγραφή
  4. Απόλαυσα το κείμενό σου, αλλά να σου πω την αλήθεια, περισσότερο απόλαυσα τη φωτογραφία με τον άντρα σου. Τόσο χαρούμενοι, τόσο όμορφοι και οι δυο σας - εσύ υπέροχη έγκυος! Είμαι σίγουρη ότι με τόση αγάπη και χαρά, το μικρούλι σας μεγαλώνει με τις καλύτερες συνθήκες - κι ας μην είχε/έχει 66 ζιπουνάκια και 37 φορμάκια με κοντό μανίκι!

    Την καλημέρα μου
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. :-)))) Καλημέρα κι απο εμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Lol που να δεις στο δευτερο που δεν αγοραζεις τπτ απολυτως. Ειναι ΟΛΑ αχρηστα

    ΑπάντησηΔιαγραφή