Δευτέρα, 23 Φεβρουαρίου 2015

Καμία προϋπόθεση τοκετού


Ένα θετικό τεστ εγκυμοσύνης στο χέρι, ταχυκαρδία, δάκρυα χαράς, αγωνία, προσμονή, αγωνία πάλι, φόβος, μικρές στερήσεις, νύστα, πολλή νύστα, πείνα, απίστευτη πείνα και..... Stop.... Fast Forward.... 9 μήνες μετά...stop...play!!!
Εδώ είμαστε, η τεράστια κοιλιά μου κι εγώ, 3 μέρες πριν την ΠΗΤ (για τους μη μυημένους όπου ΠΗΤ βλέπε Πιθανή Ημερομηνία Τοκετού) στο Έλενα για να με αξιολογήσει η καλή μου μαία Κωνσταντίνα. Και το πόρισμα αυτής; Καμία προϋπόθεση τοκετού. Φτού!!
Με είχε προειδοποιήσει ο γιατρός, το μωρό είναι μεγάλο για τα κυβικά σου (Fiat 600ράκι και ίσως υπερβάλλω) και λογικά θα έρθει πριν την ώρα του, αλλιώς...Τι αλλιώς ρε γιατρέ; Μαχαίρι; Δε θέλω μαχαίρι ρε γιατρέ, δε θέλω παιδί με delivery σαν να ειναι pizza pepperoni χωρίς αντζούγιες. Θέλω να πονέσω ωραία και όμορφα, κι αν δεν είναι τόσο όμορφα δεν πειράζει, πάλι θέλω να πονέσω. Ε, αυτό το "καμία προϋπόθεση τοκετού" 3 μέρες πριν την ΠΗΤ με ισοπέδωσε.

Παίρνω την τεράστια κοιλιά μου και με τα μούτρα ως το πάτωμα επιστρέφω σπίτι να πω τα νέα στον Νάσο. Ήταν ιδέα μου ή διέκρινα ένα μειδίαμα; Μα πάει καλά; Εδώ οδεύουμε ολοταχώς για καισαρική κι αυτός χαίρεται; Ε βέβαια χαίρεται βρε χαζή και ανυποψίαστη wannabe μάνα, αύριο παίζει ο Ολυμπιακός με τη Γιουβέντους και μάλιστα στην έδρα τους κι αυτός τρέμει μήπως αντί για γήπεδο τρέχει στα μαιευτήρια.
"Εντάξει αγάπη μου, μη στενοχωριέσαι και το εισπράξει το μωρό, όλα καλά θα πάνε, μπλα, μπλα, μπλα" μου έλεγε ενώ ταυτόχρονα googlaρε το τηλέφωνο του γηπέδου.

-Ναι παρακαλώ, επειδή η γυναίκα μου γεννάει αυτές τις μέρες και αύριο θα είμαι στο γήπεδο (να δω την ομαδάρα, αυτό δεν το είπε αλλά υπονοήθηκε σαφώς) και συνήθως σε αυτούς τους αγώνες δεν πιάνει το κινητό, υπάρχει κάποιο τηλέφωνο που θα μπορούσε να με βρει σε ώρα ανάγκης;
- Μισό λεπτό φίλε για να καταλάβω. Γεννάει η γυναίκα σου.
- Ναι
- Και θα έρθεις αύριο στο γήπεδο.
- Ναι
- Και θέλεις ένα τηλέφωνο για να σε βρει αν σπάσουν τα νερά.
- Ακριβώς.
Παύση.
- Μάλιστα..Γράφε.
Μέχρι κι ο κάφρος απόρησε.
Το χαρτάκι με το τηλέφωνο του γηπέδου που μου είχε αφήσει πάνω στο γραφείο το φύλαξα στο λεύκωμα της μικρής, όταν μεγαλώσει θα της εξηγήσω με τι μπαμπά πήγε κι έμπλεξε!

4 σχόλια: